20 kronor på en dag

Här om dagen var jag på Marieberg med mor och far. Som vanligt kliade det i mina shoppingfingrar, men vad har det för betydelse när man har -12 kronor på kontot och det är tre veckor kvar innan det tillfälligt ligger på plus igen?

Nåja. Det var -30% på alla ljus på underbara Lagerhaus, och eftersom jag saknat mina uppbrunna vanilljus ett tag nu så unnade jag mig i alla fall en förpackning nya sånna. Och en smörkniv som matchar min personlighet - bara för att smörknivar i vanliga fall inte är roligt att köpa.





Kommentarer
Postat av: Koffe

spara pengar ibland.

2010-03-06 @ 19:13:39
Postat av: teresia ! :)

grymt fin blogg :))

2010-03-07 @ 03:26:07
URL: http://alltidteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback