Lagad rygg

Senaste veckan har jag varit ganska rörelseförhindrad. Min rygg har inte mått bra. Typiskt min rygg att gå och bli ond mitt i alla naprapaters semestertider. Igår åkte i alla fall jag till en naprapat i Askersund. 30 minuter, några konstiga ställningar (svårt att hålla sig för skratt), ett par höga smällar i ryggen och 450:- senare kändes det faktiskt riktigt bra. Så pass bra att jag kunde göra Askersund med min mamma. Vi åt mat i hamnen, promenerade i affärer (en dam i en hälsokostaffär sa till och med "vad mysigt det verkar att promenera runt sådär", och det var det faktiskt) och åt världens godaste glass. Det var supervarmt och underbart att kunna röra sig fritt i solen efter att ha varit instängd i flera dagar.

Mitt sängliggande har dock inte bara varit otrevligt. Jag har haft en massa tid att titta ut klänningar som genast hamnade på min önskelista;

Nelly.com

 

Chapnlle.com

 

garderobsbutiken.se

 

 




Kommentarer
Postat av: anna

jobbigt att ha ont i ryggen! jag brukar få låsningar i bland.

Hoppas du får vara bra nu. underbara klänningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback