<3 Lund

Jag tror inte att det här dagen kunde ha blivit bättre. Den började supertidigt med en morgonpromenad i solen med Thess fortsatte med fyra timmar på ett shoppingcentrum strax utanför Lund, sushi på balkongen till lunch, tupplur, träning utomhus, fiskbullar till middag och Nintendo wiispelande. Nu tänkte jag avrunda kvällen med några avsnitt Vänner och kanse lite rester från min och Thess myskväll igår.

Jag har av nån anledning hunnit med att shoppa en himla massa under den korta tiden jag varit här. Var fick jag de pengarna ifrån? Jag har till och med inhandlat så mycket att det blir jobbigt att visa allt på en gång, får visa lite i taget istället.

 

Gammelrosa klänning från H&M, rosetthalsband med spets från JC, svarta pärlörhängen från Only och kliklackar från Scorett, allt för ca 500:-. Rea är en bra grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback