Loppis

Lyckligtvis finns det loppisar även i Lund. I flera dagar hade jag spanat in en härlig 2-handbutik i stadskärnan, men när jag väl tog mig tid att promenera dit hade de semesterstängt för en månad framåt. Typiskt.

Nåja, idag var jag och mitt karlsällskap (hihi) på bakluckeloppis. Åh, vad mys! Vi kokade lite i den varma solen men det gjorde ingenting. Jag tittade ut en urtjusig brosch som han köpte till mig. Praktiskt att ha med någon som betalar, liksom.

Bilden gör den inte riktigt rättvisa. Den skimrar mycket trevligare i verkligheten.

 

Ja, jag läser Om jag kunde drömma nu. Jag har inte gett mig på dessa böcker tidigare så jag tänkte att det kunde vara dags nu. Jag har läst några kapitel och måste säga - och hata mig inte nu - att jag inte är helt tagen. Inte ännu. Men det kanske kommer!


Kommentarer
Postat av: anna

Vilka härliga fynd du gjort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback