Snart ses igen?

Gårdagskvällen bestod av många bra grejer. På kvällen tog jag tåget in till stan och mötte upp Stina, för att stanna till och hämta varsin sushi och åka hem till henne. Vi delade på en flaska vin och hade supertrevligt. Sedan åkte smink, hårfix och klänningen på, och vi drog vidare in till Pitchers. Tanken var att vi skulle sitta där en stund och bara dricka varsin drink, men det var så trevligt att vi blev kvar. Varsin drink blev istället flera drinkar och lite cider. Det var verkligen jättelänge sen jag och Stina sågs (varför?!), så det blir en del att prata om. Nu lånade hon i alla fall min nya topp som jag är tvungen att ha tillbaka, så nu är vi ju helt enkelt tvugna att ses snart igen! Samma grej med Thess, hon har mina favoritörhängen, jag måste ha tillbaka dem och därför måste hon och jag ses snart (post, vad är det?).

Underbara maträtt!




Ikväll är det födelsedagsparty i Örebro som gäller! Får se hur jag mår imorrn, man är ju inte 18 år längre, liksom.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men jag hittade ju ingen egen sån tröja, så nu vet jag inte om du får tillbaka din ;D .

2010-01-23 @ 17:03:50
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Stina

Alltså... Jag blev så himla sugen på sushi nu.

2010-01-27 @ 22:42:52
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback