Parteyparteyhelg

Iiiiiih nu är jag trött! Har haft en superrolig helg men nu ska det blir skönt att gosa och äta cheeze ballz med Koffe. 

Gårdagen började hemma hos mig med rosa pantern och tranbärsdrinkar i sällskap av Mathilda. Vi sprang till tåget (var tog all tid vägen?) och Mathilda blev halvt ihjälklämd i tågdörren. Väl i Örebro vinglade vi iväg i våra höga klackar och landade på norr, där födelsedagsfirandet var i full gång. Vi åt supergod tårta och lärde oss skånska. Jag drack lite för mycket och var lite för pinsam, men jag hade det hur som helst supertrevligt!

Vi hade det lite för trevligt, för vi var tvugna att springa igen, denna gång för att inte missa bussen hem. Idag protesterar rumpa och lår för fullt, de tycker inte att jag ska röra på mig på det där sättet. De är inte vana.

Nu ska jag äta nudelwok (yummie!), ta ett bad och sen vandra vidare hem till Koffe. Tack för en jättebra helg, tjejor!


<3 rosetter


Knallrosa nagellack på g!


Såå fin!

Note: Småspring några kilometer i högklackat om dagen, bästa träningen ever!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mycket mysig, och trevlig, och kul helg!! :D

Tack för allt! sovplats m.m ;)

Får ses snart igen! Puss! <3

2010-01-26 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback