Olyckligt kär

Glömde ju säga att jag självfallet läser Thess blogg. Men hon är värdelös på att uppdatera ;)

Jag är så olyckligt förälskad i ett par röda lackpumps som jag köpte billigt på tradera. Riktigt hög klack och snygg tå. Mumma. Var superlycklig när de kom på posten, men sjönk som en sten när jag insåg att de var för små. Dumma Martina. Jag kan säkert sälja dem för lika mycket som jag fick ge, men jag vill inte. Inte än. Just nu står de högts upp på min skohylla och blänker. Ska inte jag få ha dem så ska ingen annan få ha dem heller.


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, vad jobbigt. Själv är jag i valet och kvalet om jag ska lämna tillbaka mina dyra älsklingar, inser att jag borde göra det, men varje gång jag ska packa ner dem i kartongen så gör det lite ont i hjärtat. Dumma skor att vara så fina!

2010-01-29 @ 00:03:21
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback