Haircut?

Megamegamegasugen på att klippa av mig allt hår. Ja, inte allt förståss.

Kort hår är superfint, men jag tror inte att det skulle passa mig och det är därför jag inte gjort slag i saken tidigare - trots att jag funderat på det i flera år. Har alltid haft en ganska tydlig bild av hur jag vill att det ska se ut;




Lite som Gwen Stefani i "4 in the morning".
Hur underbart som helst, men frågan är ju hur mkt styling det kräver? Och passar det mig? Fint hur som helst.




Lite enklare frisyr, men kanske lite tråkig? Och mitt hår är nog för tunt för att det där skulle bli snyggt.




Får man hyllan på köpet?

Kommentarer
Postat av: Koffää

det skulle passa dig brasigt :)



finaste mälsko!

2010-01-31 @ 21:59:45
Postat av: Elin

du kan väl permanenta stora lockar? då får du väl ungefär den längden? skulle va fiint! jag skulle vilja göra stora lockar, vet inte hur mycket det skulle slita på håret bara...

2010-02-01 @ 00:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback