Gårdagen

Gårdagen spenderades hos Ellinor och hennes son. Vi åt prinskorv, tittade på Kalle Anka, flyttade möbler, lekte med transformers och pratade skit. Vi pratade om våra kärlekshandtag och hur vi skulle bli av med dem, bland annat att vi skulle spänna rumpan i tio sekunder några gånger när vi såg på tv. En liten stund verkade det som att jag hade bestämt mig, att nu skulle det vända och jag skulle komma tillbaka till mitt vanliga lite mer slimmade jag igen.

Så blev det inte. Vi avslutade kvällen med kakor, tortillachips, nyponsoppa och filmen Dödens våning. Inga rumpknip vad jag kommer ihåg. Vi kom överens om att filmen fick en svag tvåa, då endast för ganska bra skådespelare.


Kommentarer
Postat av: Stina

Seriöst, jag har blivit rumpknip-skadad av det här inlägget.. Läste det för nån dag sen, och nu kniper jag mest hela tiden. Jag ska tacka ordentligt sen när rumpan min blivit slimmad tack vare dig!

2010-01-17 @ 23:58:45
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback