Fynd, yeah!

Åh herregud, när blev klockan såhär mycket? Det har varit full fart hela dagen. Ikea + Bra och begagnat + Granngården + klädaffärer på Marieberg + Willys = Heldag med mamma.

Tanken med dagen var att jag skulle storhandla mat, och så blev det. Kyl, frys och skafferi gick från ekande tomma till fulla av braig studentmat (pasta, nudlar, köttbullar och pulversoppor). Självklart så var jag ju bara tvungen att fynda lite kläder på rean också, trots att jag inte hade råd;



Rosa klänning med svart spets, svart diadem med stor rosett, svart topp med spetsdetaljer och trosor med rosett. Allt för under 200 kronor, som hittat!

Nu är jag supertrött, men ska faktiskt traska vidare till Koffe alldeles strax. Jag har blivit en mes och gillar inte att sova själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback