Favoriter goes fotomodeller

Och appropå Lund, jag har ju helt glömt bort att nämna den måndagskvällen när Thess och Daniel fick testa på att vara fotomodeller. Hur coolt som helst! Tanken var att det skulle bli fotografering i bröllopskläder, men efter att ha strosat omkring på ett köpcentrum hela dagen var vi inte jättepepp på att sätta igång med bröllopsklänningen som tar en evighet att krångla på. Nepp, det fick bli ett helt annat tema istället. Det enda som påminde om bröllopet var självaste fotografen, som faktiskt var deras bröllopsfotograf! Han vet verkligen vad han gör, hur duktig som helst är han. Både Daniel och Therese verkade trivas utmärkt, och båda gjorde grymt bra ifrån sig. Resultatet kunde inte bli annat än sjukt många snygga bilder!


Kontrast, hejsan!



Jag kan sitta i evigheter och kolla igenom bilderna. Ingen av dem är redigerade, men det behövs faktiskt inte. Helt stolt över mina favoriter blir jag.

Och ja, jag har tillåtelse från både fotograf och modeller att använda bildetrna :)

Eftersom Thess betyder så mycket för mig ställde jag minsann också upp på att vara med på några bilder, men något inom mig dör lite varje gång jag råkar se dem så de bilderna får aldrig mer nämnas.


Kommentarer
Postat av: Elin

OJ! ja verkligen kontrast! som natt och dag! coolt vad lite kläder, smink och attityd kan göra :)

2010-01-05 @ 10:37:34
Postat av: Thess

KOM TILLBAKA! <3

2010-01-05 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback