Dagens inköp!

Efter en massa krångel (som det så ofta blir när det handlar om min familj) tog jag, mor och far oss in till Örebro med Hindersmässan som mål. Jag mötte upp Stina, och dagens inköp; Inget (om man inte räknar räknar med två par trosor på halva reapriset)! Hur som helst, jag fick i alla fall min efterlängtade avokadosushi, som jag har trånat efter i flera dagar. Dessutom fick jag strumpor av mamma.

Resultatet av dagen:



Ikväll har jag städat, sorterat smink (slängt en massa. duktig Martina) och smycken. Nu hänger halsband och örhängen så fint på sina platser. Sen att jag har möglig disk i diskhon behöver vi inte bry oss om.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men usch! Du lovade ju att sluta snacka om den där mögliga disken!! ;D

2010-01-30 @ 10:46:39
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback