Asos.com

Nån som har beställt därifrån? Nån som vill testa att göra det med mig? Helt snygga grejer. Ganska mycket som inte är snyggt också, men det bortser jag ifrån. Just nu var jag på jakt eftetr klänningar/toppar med djup rygg, och det fanns en hel del att välja på, så jag visar några exempel. Ge mig!



Svart klänning med spets. Skulle vara grymt snygg med brungråa strumpbyxor och mina snörkängor till. Åh.



Svart topp i nåt sammetsaktigt tyg.




Klänning med puffärmar.



Strumpbyxor med söm (hade inte riktigt med saken att göra), hur snyggt är inte det?

Snyggt. Tur att det inte kostar nåt att drömma.

Kommentarer
Postat av: Koffe

jag köpa allt till dig :)

2010-01-27 @ 22:15:44
Postat av: Stina

Åh, söm på strumpbyxor är fränt. Men du, det finns en (typ) likadan klänning med puffärm på HM. Tror absolut att jag såg en när jag skyndade förbi idag(efter tröjjakten på gina).

2010-01-27 @ 22:17:19
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback