7 månader, darling.

7 månader med min bejb idag!



Helt sanslöst att tiden har gått så fort. En snabbspolning av hur det gick till;

1. Sommar 2008 - Jag träffar Koffe på party. Jag tycker verkligen inte om honom. Hihi.
2. Fortsättning på 2008 - Träffar Koffe lite då och då. Tycker fortfarande inte om honom.
3. Nån gång i början av juni 2009 - Party hos mig, men alkohol inblandat såklart. Det ena ledde till det andra. Jag är helt plötsligt alldeles sprallig. Nykär?
4. 16 juni 2009 - Bestämmer mig för att ge honom en nykter chans, och får en helt ny bild av honom. Ja, jag är nykär.

Sanningen är den att han har dragit upp mig på fötter och gett mig en helt ny syn på livet. Jag har gått från det liv jag under flera år varit van vid, med bristande självkänsla och en mörk syn på framtiden, till ett liv fullt av sprallig livsglädje. Och det tog honom typ ett par veckor.

Fast min nyvunna livsglädje för inte bara gott med sig. Nu vill jag så mycket, och jag har sån beslutsångest. Jag vill flytta, bo överallt. Bo utomlands. Utbilda mig på en helt annan ort. Testa helt nya grejer. Uppleva hela världen. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt jag vill, och jag vet inte vilka beslut jag ska ta!


Kommentarer
Postat av: Thess

världens mest romantiska blogginlägg!

2010-01-18 @ 13:07:16
URL: http://thereselarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback