Vårfin

Hej igen. Klockan är över 03 och jag kan fortfarande inte sova.

Snälla någon, ge mig förmågan att kunna sy.



Om jag hade den gåvan, hade jag genast bjudit på auktionen på detta mönster som jag hittat på tradera.com.
Jag skulle sedan sy den i en uppiggande ljusblå/turkos/mintgrön färg (lite samma färg som den vackra ringen jag gjort runt klänningen. jag gjorde ringen alldeles själv) med ett lätt och luftigt tyg. Vårfint om något.

Nåja, kanske ska ge det där med sömn ett andra försök. Eller leta efter fler vackra mönster.

Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

sy är väl inte så svårt ;P när du har ett mönster är det ju plättlätt!

2010-02-14 @ 16:54:41
URL: http://blogg.elinspixisar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback