Matdagbok

Mars; Matdagboksmånad!

Yep, i mina nyårslöften lovade jag att jag skulle för matdagbok i minst en månad, för att se om det skulle ge nåt resultat. Jag har hört att det ska vara både jobbigt och tidskrävande, men jag känner att det kan vara värt att testa! Dels för att efteråt kunna se vad som är boven till de där extrakilona, men också för att jag kan tänka mig att det är jobbigt att hela tiden skriva ner allt man äter, och därför undviker man att gå och småäta (eller blir det tvärtom? att man undviker att skriva i dagboken? hah).

Nu ska jag fortsätta plugga lite. Och längta till sommaren. Men för att se till det positiva, hur skönt är det inte att dagarna redan blivit så mycket längre?



Inscannad bild från, öh, 2001, kanske? Jag saknar sommar på landet.

Kommentarer
Postat av: Koffe

åh, sommar!

2010-02-28 @ 22:00:27
Postat av: Elin Karlsson

jag har faktist varit duktig senaste tiden :) har inte äte nåt socker knappt och jag börjar faktist tappa mina nya byxor, så just nu är jag i nått mittemellanläge mellan mina nya kläder och mina gamla :S inget passar

2010-02-28 @ 22:52:18
URL: http://blogg.elinspixisar.se/
Postat av: Stina

Hjälp vad skönt med sommar. Kan det inte bli vår nu, så den känns lite nämre?

2010-03-01 @ 00:15:16
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Skulle människor hjälpas åt mer än vad vi göra idag skulle allt bli så mycket lättare, tror jag :) Hoppas du har en fantastisk dag. Kram!

2010-03-01 @ 15:56:34
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback