Hemkommen

Städ/pluggdag som avslutades med sushi i Örebro med mina söta blonda kusiner. Tänk att så god mat kan bli ännu godare med så trevligt sällskap.



Jag shoppade på Magda's idag (inte av kusin Magda, såklart, utan på 2handbutiken i Hallsberg). Där hittade jag en härlig stickad tröja i pastelligt rosa för 25:-. Det piggar upp i det här slaskiga vintervädret.

Jag idag:


Ljusrosa tröja Magda's
Halsband med rosett Traderafynd
Jeansleggins Wear it
Snörkängor med klack Traderafynd

Känner mig så galet fånig som gör "dagens outfit"-inlägg. Men det är ju roligt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Äsch, jag tycker det är roligt att se "dagens outfit" även fast ju det uttrycket är så larvigt. Men ändå, fortsätt! Och sen kommer jag och stjäl dina kläder. Mohaha.

2010-02-25 @ 23:25:38
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback