Valborg!

... och jag är nog den enda som är nykter ikväll. Men jag ska ju åka tåg i flera timmar imorgon (och packa dessutom), så jag vill såklart inte vara bakis. Kvällen spenderas istället åt att fylla min mp3 med härlig musik (kom gärna med bra förslag, jag är en rikig allätare!) och andra förberedelser inför den långa tågtrippen. Väskan, som redan nu väger alldeles för mycket trots att den inte är färdigpackad, är bland annat laddad med en massa psykologiböcker, jag läser en så spännande kurs just nu!

Målet för morgondagens tågresa är Lund. Underbart! Nu vet man ju aldrig med mig, jag kan ju hamna på helt fel ställe. Jag ska jobba och plugga hela veckan. Det låter kanske inte jättetrevligt, men eftersom jag kommer ha världens bästa sällskap så kommer det att vara grymt härligt.

Åh, jättegammal bild. Men det här är nog den endaste bilden där vi inte gör oss till, här grimaserar vi bara naturligt.


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, bara ben.. Sommar..! Du är så himla fin. Och jag måste verkligen införskaffa mig en jeanskjol, jättefint ju.

2010-05-01 @ 20:25:44
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback