Pladder

Jag ber om ursäkt för min urusla och trista blogguppdatering. Jag har tenta på trisdag, och det betyder att jag inte har tid att blogga. Jag är nämligen ute i solen, skrubbar lägenheten skinande ren och läser min spännande bok så mycket jag kan - med andra ord håller mig borta från datorn så mycket som möjligt, för att slippa tänka på tentaplugg. Hah. Men jag har en anledning till mitt oangagemang, jag tycker nämligen att den här kursen är oerhört tråkig (celler och vävnader och grejer, handlar den om). Jag spar mig inför nästa kurs istället, den ska bli mycket roligare!

Nu vill jag bara att pengarna ska komma, jag har massor att spendera dem på. Bra grejer. Ett biobesök med Koffe och en resa till Lund, till exempel! Just nu sitter jag med en brödbit och gör allt jag kan för att få ut det sista ur mitt smörpaket, för jag har minsann inte råd att köpa nytt. Är det nån som känner igen sig?

Min lägenhet är supervarm. Det syns på mina ljus som antagit en annorulunda form i fönstret. Varför har inte andra det problemet? Är det ingen mer som har ljus i sina fönster?


Kommentarer
Postat av: Catrins Garderobstankar

Jag måste hålla med dig brödälskare som jag är. att ställa fram smör & ett nybakat bröd slår det mesta. Tack för ett bra tips - det är lätt att vara för överambitiös.



Haha vilka fina ljus. Jag tror att det är solen som är boven i dramat :)



Lycka till med tentan!

2010-04-16 @ 20:44:44
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Emzan

Jag känner igen det!

2010-04-16 @ 23:30:20
URL: http://emzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback