Loppisfynd för fem guldpengar

På loppisen där jag nyss varit är det väldigt svårt att hålla i plånboken. Idag har jag shoppat:


En spetsgardin som får fungera som duk.




Två tavlor med blommotiv. Ska köpa nya ramar till dem.




Tavla med motiv av Stina Sunesson. Jag kunde inte låte bli eftersom det är en blond tjej och en fjordhäst på bilden. Den får symbolisera mig och min häst Lotus.




En långkjol i härligt material, där jag var lite för överambitiös med storleken så jag blev tvungen att ha den superhögt i midjan för att komma i den. Jag har blundat lite för vågen de senaste månaderna, märker jag.



Allt för femtio kronor, super!




Nu ska jag städa upp i min oerhörda röra, för inatt kommer min fina kusin och ska sova här efter att vi har varit i Örebro och svängt runt i våra höga klackar.


Kommentarer
Postat av: Koffe

finast :)

2010-04-24 @ 14:36:55
Postat av: Stina

Vad fint det blev med duken! och jag tycker kjolen passar jättebra på dig. Fräscht med randigt!

2010-04-24 @ 17:14:28
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: Catrin Garderobstankar

Grattis! Jag drog nyss ditt namn ur hatten och halsbandet som jag lottade ut på min blogg är ditt. Om du mailar mig på [email protected] och skriver din adress så ska du snart få ett paket hem i brevlådan.



Och vilka härliga loppisfynd!

2010-04-25 @ 10:56:13
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback