Helgen

Jag snor en bild från Stina, bara för att visa vilken mumsig frukost hon bjöd mig på imorrse. Amerikanska pannkakor med banan tänker jag definitivt äta igen.

 

Igårkväll åt vi sushi och blev dömätta, så mätta som man inte ska bli efter att man ätit sushi. Sedan såg vi på Bröllopsfotografen som jag inte hade några förväntningar på men som faktiskt var väldigt skojig. Kanske mest för att jag kände igen mig hela tiden. "Hahaha så där är det ju!" "Åh, jag känner igen mig!" "Sådär är det i Hallsberg också, haha!". Stina fick stå ut med att jag kommenterade mig genom hela filmen.

Sedan spelade vi Mariocart och jag vet inte vem av oss som var bäst (sämst) och däckade i sängen till nån film som jag inte ens minns vad den hette. Bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Koffe

åh, vill också käka amerikanska pannkakor!

2010-04-18 @ 22:59:05
Postat av: Stina

Alltså, jag har nog stirrat för mycket på den där bilden.. Pannkakan med banan ser ju ut som en sån där äcklig manet som spolas upp på stranden när man är på västkusten. Nåja, tack för en mysig kväll och morgon!

2010-04-18 @ 23:47:27
URL: http://ekandersson.blogg.se/
Postat av: anna

vad gott det ser ut!

Postat av: Börje

Nina och jag såg bröllopsfotografen häromveckan... Vi låg båda dubbelvikta av skratt efter citatet "Livet är det där eländet som pågår mellan fyllorna"

2010-04-27 @ 00:58:37
URL: http://channah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback