Glad Påsk!

Dålig uppdatering beror på dålig Internetuppkoppling. Förlåt.

Idag var jag inne en vända på Myrorna i Örebro. Vad mycket fina grejer! Jag tyckte att priserna hade skjutit i höjden, är det någon mer som tycker det? Nästan nypriser ju. Åh andra sidan går dessa pengar till välgörande ändamål, och det är ju alltid bra!

När jag stod och bläddrade igenom en massa ljuvliga blå klänningar kom det plötsligt en kille fram till mig och frågade om jag behövde hjälp med något. Jag blev helt förvånad. Visste inte att det var sån service där! Trevligt.

Sedan vandrade jag omkring i affärerna i närheten av stortorget där jag väntade på att Andreas skulle plocka upp mig till en lägenhetsvisning (oh, så fint det låter) och jag måste ha sett extremt trevlig ut för på en halvtimme frågade tre olika personer mig om vägen till diverse restauranger och affärer. Det var också trevligt.


Nu vet jag ju inte om jag kommer kunna uppdatera nåt mer innan påsk, så om inte, ha en trevlig påsk allihoppa! Själv ÄLSKAR jag påsken, nästan lika mycket som julen, så jag kommer helt säkert ha en superbra påsk!

Kommentarer
Postat av: Koffe

glad påsk mälskpälsk!

2010-04-01 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback