Gårdagen

Idag är jag loj efter gårdagen och vädret där ute är inte direkt energigivande. Därför passar jag och syster på att ägna dagen åt inomhuspyssel! Vad vi pysslar med avslöjar jag senare.

Igår hade jag en supertrevlig kväll. Det var trevligt sällskap, chips, för mycket smink och äckligt smultronvin. Det var sådär pass bra att vi glömde bort tiden och blev nästan kvar hemma hela kvällen istället för att gå ut och dansa. Tillslut hamnade vi i en evighetskö utanför nåt dansställe, men några av oss höll för hårt i plånboken (var för snåla, ja) och drog oss iväg hem istället. Hundra kronor för att få dansa i fyrtio minuter är helt enkelt för mycket när man är fattig student. Tråkmånsar var vi men jag hade i alla fall en jättetrevlig kväll.

Jag tigger till mig bilder ikväll, min mobilkamera är inte den bästa på partykvällar.

Kommentarer
Postat av: Stina

åh, vad är det för mästerfotograf som tagit bilden? ;D och förresten så var det inte alls för mycket smink. sådeså.

2010-04-25 @ 16:15:48
URL: http://ekandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback