School girl

Yeah, idag besökte jag Vingåker för att fortsätta med grupparbetet. Var superstressad innan, men dagen var bra. Jag hade turen att hamna i en toppenbra grupp och vi valde att arbeta med ett ämne som intresserar mig - fetma.
Detta har varit en bra dag med försenade tåg, en stunds förvirring, plugg, lunch i gott sällskap, uteblivet seminarium, gratis tågresa och ridtur i kolsvart mörker.

Off to school





Igår däremot, var inte en bra dag. Stress, stress och stress. Det var en himla tur att min snälla mamma ställde upp och skjutsade in mig till örebro, och att personalen på universitetbiblioteket i Örebro var så himla gulliga och hjälpte mig med allt.
Som grädde på moset var jag tvungen att laga en tand igår. Poff 700 kronor. Ausch.

Imorgon kommer definitivt bli en bra dag för då ska jag träffa Thess!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback