Möhippa!

Senaste tiden har varit väldigt händelserik, men det gillar jag! I alla fall när det har varit som nu, mest positiva händelser. Att tiden går hinner man inte tänka på. Har äkta höstkänslor, men det gillar jag också! Har aldrig haft nåt emot hösten, förutom att vintern känns allt närmre.

Plugg, total förvirring och Billys panpizza med min nya klasskompis Frida i fredags. Sen Kumlamarken och honungsshoppande med systeryster.

På lördagen gick jag upp tidigt, packade och planerade det sista, innan jag tillsammans med Elin drog in till Örebro för att ge Therese en minnesvärd möhippa! Hoppas verkligen att det lyckades (: Jag hade i alla fall superkul!
Eftermiddagen gick ut på att Therese skulle få vara modell för en dag, med en egen make- och hårstylist. Elin, som är superduktig på att fotografera och som dessutom har en systemkamera, fick agera fotograf. Och reslutatet blev jättebra! Efter fotograferingen gick vi ett helt gäng till Kinamuren och mös en bra stund.

Söndagen blev slapp och slö, och kebab med Koffe. Skulle väl kunna säga att jag kunde ha haft en nyttigare helg. Mys var det hur som helst.

Måndagen var en föreläsning och två seminarium i rad. En riktig pärs i sig. Men sen var det dags att finslipa det sista på grupparbetet innan det skulle lämnas in. Och med finslipa menar jag timmar av korrekturläsning, referensfixande och hårslitning.
Det var riktigt skönt att efter det ta sig in till Örebro för en sallad på Gröna grodan med Magda och Mathilda. Har haft cravings för deras sallader i en evighet. Lax och avokado, yum.
Sen hej då till Magda som ska åka iväg till Australien i tre månader! Jag är inte ett dugg avundsjuk, inte alls. Hon lovade hur som helst att skaffa en blogg så vi här hemma kan se hur hon har det (:


Nu ska jag strax iväg till Koffe för en myskväll med film och fläskkarré, och kanske glass till efterrätt. Måste ju fira att vi imorgon har "träffats" i tre månader ;) :)


Kommentarer
Postat av: Thess

Jag hade sjukt kul! Kan knappt vänta tills jag får se resultatet ;) saknar dig gums! *

2009-09-21 @ 17:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback