*

Stress och panik.
Pluggdejt med Frida och Helene igår. Dagen till ära tog vi oss till universitetet i Örebro. Jag fick inte mkt gjort, den dagen innebar mest att jag insåg hur fruktansvärt mycket jag ligger efter med rapporten som ska vara inlämnad på fredag.


Vi bestämde oss för att avsluta plugget med varsin sallad på Grönda Grodan. Och efter det, istället för att åka hem och fortsätta plugga som jag verkligen borde ha gjort, trippade jag iväg till myrorna och fyndade lite böcker - så att jag har något att läsa nu när kvällarna bara blir mörkare och kyligare. Kurslitteraturen som ska vara läst innan kursen är slut har jag redan förträngt, de står i bokhyllan och dammar.

Nu ligger jag i Koffes säng och försöker få lite plugg gjort. Men istället hamnar jag här framför bloggen. Fy Martina.


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

om du vill kan du komma hit i morron, så kan jag hjälpa dig med din rapport.. jag har ju vanan inne :P

2009-09-30 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback