ÄNTLIGEN!

Äntligen, äntligen, äntligen! Paj på mcdonalds med min favorit! Hur länge sen var det inte sen sist vi satt där med varsin "månadens paj"?  Therese, hjälp vad jag har saknat dig! Tycker att jag klarar mig bra utan henne här uppe i norrland, men när jag väl träffar henne förstår jag inte hur jag har överlevt. Funderar på att kidnappa henne och gömma henne i min garderob (jag har en stor garderob).



Har varit en toppen, toppendag. Började med att få lite plugg gjort innan jag drog vidare till stan och träffade Thess, där vi började med paj på mcdonalds, som vi alltid gjorde förr, sedan sprang vi runt på stan i och letade efter en brudtärneklänning till mig. Hur kan det komma sig att just den här hösten finns det inga fina lila klänningar? Sedan mötte vi upp Jenny, det var en evighet sen vi träffades :O, för en jättemysig stund på Smaka tillsammans med Thess mamma! Jag vill ha sånna här dagar jämt!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill också att sånna dagar ska bli fler och framförallt längre. Jag saknar er tjejer så mycket.

2009-09-10 @ 20:57:30
Postat av: Elin

jag ÄLSKAR macedonkan-paj!

2009-09-21 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback