Alla dagar borde vara bra

Idag var jag i stallet ovanligt tidigt, mys var det.



Sen var det plugg tillsammans med Frida på schemat. Vi landade på Cecilias (bäst) i hallsberg med varsin dator och kaffemugg. Även om det kändes som att jag mest irrade med mitt pluggande den här dagen så kan jag såhär efteråt faktiskt se att jag fick mycket gjort. Tack för hjälpen Frida.

Efter det var det fika hemma hos mig tillsammans med Tina som gällde. Henne var det ett bra tag sen jag träffade sist, eftersom hon häftigt nog rest runt en massa. Jag är inte ett dugg avundsjuk.



Yeah, bra dag! Hem till Koffe nu och se på film och kanske äta nattmat. Nattmat hemma hos Koffe är bäst.

Kan inte stänga av datorn riktigt än eftersom http://open.spotify.com/track/6HXvGhmrsMEZ9AxD1Vjejz fortfarande spelar i mitt spotify. Underbar låt från en underbar film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback