*

Igår blev jag 21 år!

Detta firades med att sova länge, kände mig inte helt kry. Sedan kladdkaka och vaniljlängd med familjen, medan jag öppnade fina presenter. Är supernöjd, fick allt jag önskat mig, och lite till! Dunkuddar, fondueset, trådlös datamus och ljus formade som högklackade skor (vad passar mig bättre liksom?). Dessutom, ÄNTLIGEN stora temuggar :D







Sedan var jag på biofilmen Prinsessa tillsammans med kusinerna Mathilda, Lovisa och Vendela. Vi var alla överens om att filmen var superbra och sevärd (även Vendela, som blivit så stor nu :P).
Enda problemet var min näsa som rann för glatta livet.

Senare på kvällen blev jag allt tröttare och hängigare, och halsen värkte. Höstförkylning hejsan. Det slår aldrig fel, jag SKA vara sjuk när jag fyller år. Lyckades iaf ta mig hem till Koffe där han väntade med överraskning, tända ljus, present och daimtårta! Myspysen, jag anade verkligen ingenting <3 Jag är övertygad om att daimtårta är den bästa medicinen mot halsont.

Jättebra födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis i efterskott. Jag missade dig totalt! Förlåt!

2009-10-07 @ 15:49:53
URL: http://cfk.nu
Postat av: lovisa

grattis i efterskott då ! (:

2009-10-07 @ 16:34:56
URL: http://lovisahplanas.blogg.se/
Postat av: Elin

fondua är väldans gott och väldans mys! Grattis igen! :)

2009-10-07 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback