@ stallet

Klockan är 05.20 och jag sitter fortfarande i stallet och vakar. Egentligen är det ganska mysigt. Vi sitter bland en massa filtar på några halmbalar och dricker te, äter äggmacka och kakor med chokladflarn och tittar på Johan Glans och roliga djur på Youtube. Okej, det hade varit trevligt om vi inte ständigt hade behövat oroa oss för stackars Yoshi. Dock har hon blivit lite bättre nu på morgonkvisten.

Inte sovit en blund på hela natten. Ska bli ganska trevligt att komma hem och krypa ner i Koffes säng, kanske ungefär lagom till det att han måste gå upp. Jag vet inte varför men nåt av det bästa jag vet är att fortsätta sova när nån annan måste gå upp. Kanske beror det på att det nästan alltid är jag som är tvungen att gå upp fast än alla andra sover. Det är inte roligt.

Ursäkta alla evetuella stavfel förresten. Jag behöver nog inte förklara varför det förekommer sånna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback