Sömnlös i Hallsberg

Alltid lika otrevligt att inte kunna sova. Jag har en tendens att ligga och tänka för mycket när jag är sömnlös, och jag borde verkligen inte tänka - det slutar aldrig bra.

Helst av allt vill jag gå på en långpromenad, det bästa ever för att skingra tankar. I vanliga fall brukar jag inte ha några promblem för det, kan ju inte påstå att lilla Hallsberg är skräckinjagande ens på natten. Men åh, sen det som hände min raring Thess i fredags så kommer jag nog inte våga mig ut inatt (maha, ja, ni får vara nyfikna!). Tänker på dig, hjärtat!


Nej, jag kommer få sitta och plåga mig själv några timmar till här framför datorn.

Kommentarer
Postat av: Stina

Är likadan, att jag börjar tänka när jag inte kan sova och vill ut och röra på mig. Sjukt egentligen att man inte kan känna sig säker utomhus på kvällar/nätter.

2009-11-11 @ 23:59:01
Postat av: Thess

ååh gumman! vad du är söt :) men bara för det hände mig kommer det inte hända dig! för då blir jag arg ;P KRAM

2009-11-13 @ 16:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback