Pluggdejt

Cattis och jag var duktiga och tog oss in till universitetet för en pluggdejt, för att öka pluggmotivationen hos varandra.

Det började bra, vi bestämde oss för att köpa vindruvor och kakor för att hålla oss alerta nog att spendera kommande timmar med näsan i diverse kurslitteratur. Lite godis är man värd, liksom! Jag tror dock inte att någon av oss fick sådär jättemycket gjort, men kakorna och vindruvorna gick åt ändå och om inte annat hade vi en väldigt trevlig kväll!


Cattis in action!




Nu är jag kvällsloj och ska spendera min sista vakna timme med en halv mango och min braiga bok. Snart kommer Koffe och håller mig sällskap. Värsta bra dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback