Juligt panikplugg

Trevlig dag som började med frukost på "jobbet". Jag gick upp, drog på mig kläder och cyklade dit till 9. Då hade alla på jobbet redan jobbat i flera timmar. Ibland känner jag mig bortskämd.

Sen försökte jag kombinera julstämning med panikplugg genom att tända ljus i hela lägenheten och dricka kanelte medan jag med ångestblandad förtjusning försökte förbereda mig inför seminariet imorgon. Socialpsykologi är så intressant, men jag tar inte in nåt jag läser.

Kvällen varvades ner tillsammans med Koffe och söt risgrynsgröt.


Kommentarer
Postat av: Koffee

"Kvällen varvades ner tillsammans med Koffe och söt risgrynsgröt."



Söt Koffe och risgrynsgröt menar du väl :> ihihi

2009-12-04 @ 11:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback