Halloween!

Halloween - och med det maskerad! Inte hade jag ett öre att köpa nåt att klä ut mig med, så jag fick köra på "man tager vad man haver"-metoden i år igen. Pinupa fick det bli, det lyckades jag knåpa ihop lite kläder till. 
 
Jag måste erkänna att jag nog varit mer pepp inför att gå ut. I lördags var jag loj och slö utan att vete varför. Jag fick inte ens i mig lite vin. Men väl på Stället i Örebro fick jag mig några härliga dansstunder! Roligast av allt är alla fall att se vilka roliga ideér andra haft när de klätt ut sig. Jag har bestämt för mig att jag var den enda pinupan.

Att se den här bilden påminner mig bara om vilken otroligt stökig lägenhet jag har. Dumlepappret ligger fortfarande kvar.





Koffe kände kanske att han vill bli lika populär som Robert Pattinson i Twilight. I mina ögon är han alltid mest populär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback