Girly girly

Kvällen har varit Snickers och Djävulen bär Prada. Stackars Koffe fick minsann stå ut, det var ju bara den här gången. Tro det eller ej, men jag har aldrig varit direkt intresserad av typiska tjejfilmer. Men alla filmer och böcker som inkluderar många skor är ju sevärda.

Dessutom kunde jag inte byta kanal. Min fjärkontroll är borta. Helt borta. Jag har faktiskt letat genom HELA min lägenhet. Jag misstänker skarpt att Alma, som har en förkärlek till att bära runt på en massa saker och lägga dem där hon tycker att de passar (min sko på uteplatsen och vattenskålen under sängen) har burit iväg på den, alternativt svalt den hel. För i min lägenhet finns den inte.

Nu ska jag vara mer girly och läsa En shopaholics bekännelser. Jag känner att jag har en hel del att lära av den boken. För övrigt älskar jag filmen. Den handlar ju om skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback