Bad hair week

För nån vecka sen skulle jag färga utväxten i mitt hår. Min favoritfärg finns inte längre, så jag chansade på en färg från Mood. Jag gillar deras hårfärger, men det här blev inte alls bra, det blev till och med gulare än jag hade föreställt mig som "värsta fall". I panik försökte jag rädda det med silverschampo. Fungerar jättebra, förutom att man måste använda det ett antal gånger innan det hjälper. Dock färgar det väldigt lätt av sig där håret är slitet. Resultatet blev alltså en gul hårbotten och blåa toppar. Bra Martina! Så fick jag se ut när jag var i Stockholm, skulle inte förvåna mig om nån känd bloggerska fått syn på det och kommenterat det i sin blogg. Ska nog avvakta att läsa andras bloggar ett tag.

Hur som helst, nu börjar det se bra ut igen! Nu kan jag skippa mössan (eller inte. kallt) och ge mig ut bland folk igen.
Bjuder på en bild:



Silverskimrande vitt - just the way I like it.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det blåa försvinner om du tvättar med vanligt schampoo direkt efter :). Ett tips till nästa gång ;)

2009-12-27 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback