Sovmorgon, ja tack!

YEAH! REDONE! KONVICT! GAGA!
- Ööööööh...?
- Trevligt. Ska du med till stallet?
- Öööööh...
- Sover du?
- *Gäääääääsp* mjaaaeej...

Jättetrevligt att vakna ur eftermiddagstuppluren av en skrikande Lady Gaga. Lagom stressande. Förresten är det inte trevligt att sova mitt på dagen över huvudtaget, hur lite/mycket jag än sovit så vaknar jag alltid upp en aning förvirrad och med ljuvlig ångest över att ha sovit bort en del av dagens ljusa timmar. Jag sover oftare än jag är vaken när min syster ringer om stallet och Andreas om träning.
Note: Byt ringsignal

YEAH! REDONE! KONVICT! GAGA!
- Mmmmm...?
- Tja. Ska vi träna?
- Ehrm... sen...
- När är sen?

Note: Byt rignsignal då, FÖR I HELVETE!


Hur som helst, nu är det bara en sommarjobbsvecka kvar, kommer förhoppningsvis sluta somna på eftermiddagarna om jag får sova ut ordentligt på morgonen istället. Ska bli galet skönt! Sen får jag ledigt en vecka innan skolan börjar, får väl se hur länge jag kommer trivas med att plugga. Kommer antagligen att ångra mig senare. Men man måste testa allt minst en gång innan man kan avgöra om man ska tycka om det, och testar jag inte att plugga på högskola så har jag ingen aning om det är min grej eller inte!
Min grej är att slösa bort timmar på gojane.com, är helt förälskad. Fuck tullavgifter!

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag kollade in hemsidan lite snabbt, finns ju sjukt mycket fint! *

2009-08-11 @ 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback