Semester, eeeey!

Andas. Nu är sista jobbveckan över för den här sommaren och jag måste ju erkänna att det är underbart skönt. Min nacke, rygg och höft har protesterat mer och mer ju fler veckor jag jobbat (ja, höften också, att gå snett och skjuta en supertung moppe genom hela Hallsberg då och då är inte nyttigt. Lång historia.)

Kom just hem från en SUPERHÄRLIG körtur med Lotus. Körde 1 mil, på bara sand- och gräsvägar, ridivägarna kring nya stallet är helt fantastiska. 
Den här veckan ska jag se till att bara spendera tiden på trevligheter och framför allt att ta det lugnt. Och ännu viktigare - sova länge på morgonen!
I vanliga fall är der här en period då jag söker mig in till stan för att gotta mig med halva reaprisetfynd, men i år blir det inget av det och det är jag väldigt bitter över. När jag väl får pengar kommer det väl inte att finnas nåt spännande kvar att spendera dem på. Typiskt.

Nu ska jag lyssna på Robyn och se om jag kan rota fram nåt i köket att äta. Smörgosrån med smörgåsrån kanske? Fuck att vara fattig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback